torsdag

Fastän jag grät när jag kramade Bonnie hejdå och när Fanny vinkade av mig vid tåget i förrgår, så har övergången Stockholm-Göteborg varit förvånansvärt smärtfri. Kan ha lite med att göra att en person jag gillar står på Centralen när jag kommer fram mitt i natten.
Sen dess har jag mest läst om argumentationsanalys, logiska satser, sanningsvärdestabeller o s v vid mitt köksbord. Reality checkennnn i att ha sin första tenta ever om ett par dar. 
 
Men planen är att rocka det.
 
Två grejer:
- Filip och Fredriks nya program, fnissade jättemycket.
- Laga korvstroganoff fastän du är 90% vegetarian pga gott, billigt, regression och guilty pleasure.
 
Pusshej! /Alice
Alice | |
#1 - - norrbotten emma:

fiin blogg :)
ha en fin torsdag

#2 - - kattis:

önskar jag fick läsa era inlägg minst varje dag.

#3 - - Fanny :

✋🏽älskarey✋🏽

Upp
img{ border: 0px; }