hotell Åboulevard 60

Den här veckan har vi använt upp alla madrasser och andra sorters improviserade sovmöjligheter vi har till fina personer på besök.
En bästis kom. Vi har kramats, suttit vid vattnet, ätit falafel, napat, tittat på Berg&Meltzer (AHH favoritprogram!!!!) men mest bara varit så överdrivet glad att få ha henne nära igen. Och så har jag skrattat ca hela tiden, så nu har jag träningsvärk i magen. FANNY ALLTSÅ. 
 
Blablabla.
 
Så blev det fredag! Vi lagade ca världens godaste vegotacos och käkade på golvet i vanlig ordning. 
 
Två MC´s makeade drinkz (?)(Förlåt hörrni men det är söndag och jag är trött).
 
Jallafall, sen hade vi förfest/eller egentligen bara fest. Och där till vänster ser ni Ellen igen!! Tre älsklingar, vilken lycka!
 
Och Johanna!
(Varning för urkassa bilder:)
 
Men vad gör korninga bilder när ännu fler kompisar kommer på besök och dansar till Måns Zelmerlöv och härjade med oss, precis som det borde vara. 
 
Senare på natten satte vi oss i olika taxibilar och drog till Culture Box.
 
Linnea och Judkon mums. 
 
Hedvig var urläcker. När vi hade dansat oss svettiga och lealösa till techno så åkte vi hem och åt nudlar och korv innan vi slocknade på diverse ställen i lägenheten.
 
Dagen därpå hängde vi köket och åt mackor. Här visar Fanny en bild på ett snöigt Stockholm som hon skulle åka hem till samma dag :(
 
Jag på kökets bästa plats.
 
Och så gick jag och Fantan till Huvudbangården :(
 
Med dumpstrade Tulpaner! Så kramade jag henne så himla hårt hejdå men vi ses ju jättesnart ja. Det är kaos och panik hur mycket jag älskar henne.
 
På lördagskvällen ordnade vi bio i mitt rum och tittade på The master som säkert var jättebra men jag ska nog se om den innan jag slänger mig med någon vidare analys pga somnade. 
 
Godmorgonnn gänget. 
 
 
Och idag har vi hängt ännu mer i köket, och kramats ännu mer hejdå, gråtit lite och sen skrubbat rent varenda mm av lägenheten och vädrat alla textilier. Nu ska vi äta lax (som Judith lagar och jag är bara jättebaby som vanligt) och embrace att det är söndag i vår väldigt rena men aningen lite tomma lägenhet. 
God söndag /Alice
Allmänt | |
#1 - - Ebba:

fan va bra ni dumpstrar!

#2 - - vende:

Heeeeeeej! Fan vad bra att jag hittade till denna blogg. Tycker att ni verkar vara som så härliga, roliga, vettiga, glada, djupa, peppiga personer. Får jag hänga med er eller dig om jag kommer till Köpenhamn? Det är min favoritstad och jag ska lätt flytta dit efter att jag rest till sydamerika, indien, nepal, italien, frankrike och allt det där...kan inte ni skriva om hur man får tag i boende i köpenhamn och om hur snygga alla killar är? <3<3<3 Har blivit kär varje gång jag varit där och dansat i Köttbyn eller CB!!! Alla cyklar och har så bohemisk rotlös stil, love it!

#3 - - Fanny:

Älskarej också så megamycket!! Tack för allt fint, mensvärken känns mer ok med all träningsvärk från braiga dagar!

#4 - - ISA:

men vad härliga ni är! massa folk och käka på golvet, så mycket kärlek alltså!!

Upp
img{ border: 0px; }