Jag är på västkusten igen.

Det är den renaste form av CO2 här ute och ger mig dåligt samvete gentemot ett par innerstadslungor men nu får de andas saltvatten igen och jag sova ikapp alla osovna timmar.
Här är Bamse och jag.
(Ni är så fina förresten. Jag och Johanna ringde varandra och bara: dom verkar gilla oss som vi är!!!!! Sjukt!!! Fint!! Pga vi gillar er så mycket)
/Alice
Alice | |
#1 - - Ingrid :

Hej!! Alltså sjukaste grejen hände idag. Den senaste tiden har jag börjat funderar kring val av olika universitet och till att flytta hemifrån. Jag älskar verkligen min skola, den är så sjukt bra bra bra på alla olika sett. Och jag älskar min familj och att bo med dem. MEN, samtidigt vill jag göra något annat och känner att jag gärna kan hoppa sista delen i tvåan och ta studenten typ nu.

Därför har jag börjat drömma om tiden efter studenten. Som kanske innebär Lund eller Uppsala eller Indien. Den som lever får veta helt enkelt :))

Hursomhelst. Så jag har börjat drömma lite om tiden efter studenten och igår slösurfade jag runt på bloggar. Och så av en slump kom jag in på er fina blogg! Fastnade verkligen för ni verkade så härliga! Och ni fick mig att öppna ögonen för Köpenhamn desto mer!

Och så kom idag. Jag är påväg hem och går igenom centralstationen i Göteborg. Och plötsligt ser jag Alice. I och med att ni bor i Köpenhamn och i och med att ni inte bor i Göteborg tyckte jag det var roligt och mycket sammanträffade att jag såg dig dagen efter??

Skulle tillochmed kommit fram och hälsat och tacka för tipsen om Köpenhamn. Men så kom min buss, så jag var tvungen att rusa... :(

Haha, nu blev detta väldigt långt. Men tycker det var sammanträffade att jag för det första råkade komma in på er blogg och jag dagen efter såg Alice i gbg.

Måste vara ett signum om att jag hamnar någonstans nära Köpenhamn eller något...

HAHA tänk om det inte ens var Alice jag såg :)))

aja whatevah, ville bara säga detta då jag själv hade tyckt det var lite roligt...

Tack å Hej!

Svar: Nämen!!! Det var mig du såg! Jag tog tåget till Sthlm från Gbg sent igår. Åh du skulle kommit fram och hälsat, det hade varit så kul ju. Men om inte annat så ses vi kanske i Köpenhamn någon dag. Kramar! /A
None None

Upp
img{ border: 0px; }