5 saker

Hej babes! Mina dagar går just nu ut på att vika kläder, ta hand om kunder, åka metro och inte ha några pengar till något kul. Så är det ibland! Men därför blir det inte superlivat från mig just nu, utan ni får en lista som jag snott av My
 
5 saker jag brukar säga 
-Fan i helvete (svär helt bissart mycket just nu, en stor last seriöst. Är dessutom rätt mycket arg, har haft mens konstant i tre veckor, så är rätt ursäktad. Men det är inte fint alls)
-Ha en god dag (på danska.......)
-Så jävla fett (LOL säger "fett" så sjukt ofta för att det funkar på båda språken)
-NEJ vad fint
-Men GhhUhhDh vad nice jag DÖR (säger både jag och Alice HELA tiden)

5 saker jag brukar tänka
-Om jag gör det här nu så kommer det här hända och då måste jag göra såhär osv. Planerar maniskt inför framtiden både långt fram och nära i tiden.
-Vad är klockan? 
-Jag vill åka till.... diverse ställen
-Jag är hungrig
-Jag måste låna pengar ÅÅÅNGEST
 

5 saker jag brukar drömma om nätterna
-Att jag är bästis med bloggare jag aldrig har träffat
-Att jag har sex med konstiga personer
-Nämen typ vanliga situationer med vanliga människor
-Att jag kör bil och krockar

 
5 saker väldigt få personer vet om mig
-Jag är född år -96 men fick hoppa över förskolan och tvåan för att jag var så genialisk som liten.
-Skoja. Men skulle ha hoppat över förskolan, allt var liksom klart, men så övertalade min mormor (som var skolkurator) min mamma att jag skulle gå förskolan också. Kan tänka på det ibland, hur annorlunda saker kunde ha blivit. Andra människor, andra beslut osv.
-Jag är väldigt vig, kan gå ner i brygga och upp igen, och gå ner i spagat
-Jag hade barn-epilepsi som jag blev friskförklarad från för bara några år sen
-Jag är bådahänt, jag skriver med höger men gör mycket annat med vänster. Byter till exempel alltid plats på besticken.
 

5 saker jag älskar att göra
-Musicera 
-Äta god middag med ett stort gäng och bli salongs på rödvin
-Springa tills jag kommer över gränsen då det helt slutar vara jobbigt och adrenalinet sprutar
-Gå på teater
-Sova
5 saker som jag vill ska hända innan året är slut
-Att jag hittar en utbildning och börjar plugga
-Att jag blir kär 
-Att jag klarar att köra triathlon i slutet av sommaren
-Att jag blir lugnare inuti
-Att jag åker till Paris när det börjar våras och hälsar på Aksel och andra fina. YES ja saknar fucking mkt



5 saker jag beställer utomlands

-Brunch
-Islatte
-Crêpes
-Juice
-Drinkar


5 saker som doftar underbart
-Nytvättade lakan
-Sjukt fruktiga fjortisparfymer typ Victoria's Secret (bli inte offended ifall ni har någon, jag använder fortfarande body splash därifrån också) 
-Hägg
-Spritpennor
-Båtbensin (detta borde stå högst upp för jag vet ingen bättre doft i världen)


5 saker jag vill bli bättre på
-Inte låta mina känslor gå ut över andra
-Laga mat
-Vara nöjd med saker jag gör, klappa mig på axeln
-Inte springa ifrån saker så fort de blir lite tråkiga
-Danska 
 
 
5 saker jag skrattar åt
-Sigge Eklund 
-När jag och Alice kommer in i ett speciellt humör på kvällen då vi ba LEVERAR. Brukar alltid säga efteråt FUCK att ingen filmade oss där, vi är så jävla roliga. Haha.
-Mina kollegor, de är galna 
-Moa Lundqvist på twitter
-Min lillebror och min pappa när vi äter middag. De två är de roligaste människorna jag känner, det händer ofta att jag får lägga mig på golvet för att andas 
 

5 saker jag är besatt av
-Besatt? Så läskigt starkt ord. HAR INGA BEROENDEN SERIÖST WTF. Borde skaffa mig fler helt klart.
-Planera
-..... män..... trots att ytterst få är något att hänga i granen.......
-BESATT? Låter ju helt galet
-Tror inte jag är en besatt människa. Eller jo på sommaren är jag besatt av att bli brun, tror jag har en släng av tanorexi. 
 
 
5 saker som gör mig till mig.
-Jag pratar långsamt och med slapp mun så ibland måste jag pausa och svälja för att det kommer så mycket saliv 
-Ze mjusic
-Jag skrattar som Långben
-Jag skiftar humör på två röda
-Jag är extremt fysisk. Älskar att pussas och kramas och när folk tar på mig (ni fattar)
 
PUSS! /Johanna
Allmänt | |
Upp
img{ border: 0px; }