hsp this is a goodbye omg

Hörrni. Den här bloggen har tappat sitt koncept lite sen vi flyttade till olika städer. Liksom vi lever inte exakt samma liv just nu även om det är vad vi allra helst skulle göra alltid. Därför tänkte jag göra solokarriär nu, och Alice får tala för sig själv men jag hoppas att hon livar upp enkelv igen för den var fan queen (och platsen som gjorde att jag hade totalkoll på henne redan innan vi träffades första gången). Peppa henne i att blogga där! Och följ mig på johannafrostling.blogg.se! Lova! Så lovar jag er updates! Jag har lämnat in mobilen på dammrensning så ni kanske till och med kan få bilder! PUSS we love u so fkn much
 
 
Allmänt | |
#1 - - ISA:

väntar med sån jäkla spänning :D

#2 - - Anonym:

YAHHJOHANNA kommer nog ta ett tag att slita mig härifrån dock, att radera bokmärket som jag klickat på everyday känns sorgligt MEN HOPPAS FÅ TVÅ nya favvomärken frånomed nu

#3 - - Ebba:

Men varför är din blogg lösenordsskyddad Johanna? Blev så ledsen nu. Kram på er

#4 - - Hille:

Undrar som #3 varför bloggen är lösenordsskyddad :(

#5 - - Anonym:

alltså GRÅTER BLOD varje gång jag går in här och ser att ni fortfarande inte ändrat er och börjat skriva igen... *min stora dröm*

Upp
img{ border: 0px; }