Dadadaddaam

Ey. Sen sist har jag väl mest pluggat, samtidigt som jag har försökt sluta med alla mina beroenden. Vilket kanske var lite VÄL mycket vatten över huvudet såhär i efterhand. Men ändå! Jag krigar på!
I fredags lagade vi rotmos och låg i soffan exakt hela kvällen och glodde på en skärm, pga jag hade även bestämt mig för att ha en helg av 0% alkohol och lika lite socialt utbyte.
Men så lyckades vi ändå stänga Yaki-Da i lördags. Hehe, det får den här bilden på Ellen symbolisera. 
 
När vi ramlade hem någon gång så stekte de gäster som var på besök natta-pannkakor. Jag har ju lyxen att ha två Ellens i mitt liv. Hon här ovan är min andra Ellen, sambo-Ellen. Hon är grym.
 
Dagen efter, när vissa hade pluggångest/kemisk ångest/all världens ångest kunde andra sitta på ballen och leva life. 
 
 
Och så har jag skrivit tenta rå, varit på långfilmsrep, promenerat vid vattnet och till Röda Sten och nu är det på riktigt höst hörrni, druckit godöl på Mariaplan för att fira diverse grejer, och legat vakna tills sent för det finns så mycket att säga och få höra. 
Idag är dagen som jag köper Friskis och Svettis-kort samt lyckas läsa 150 sidor om Homeros. Okej.
Puss!!!!!!!!!! /Alice
Alice | |
#1 - - kattis:

tack för lite mer frekvent bloggande på sistone <3

Upp
img{ border: 0px; }