hejdå for helvede

Hej hörrni, det är Johanna som har återuppstått. Jobbar nästan varje dag och på min lediga tid pressar jag sista saften ur Köpenhamn och allt vad det innebär, o glömmer ta bilder. Om exakt en vecka packar vi ihop det här lilla hemmet och jag åker hem! FML featuring KUL. Ambivalens på seriös nivå. I alla fall: 

Datorn fuckar ur och tar bilder på mig när jag inte är beredd så såhär naturlig kanske ni aldrig får se mig igen! Njut! Luktar även skit, men det vet ju inte ni. Varför luktar jag skit? Svar nedan 

Vi hade bjudit in till kalas!! Vimplar å ljusslingor prydde hela lägenheten och jag och Alice var så peppade så tidigt att vi blev uttråkade vid 9 och bara satt på golvet och väntade spänt på gästerna. Åt upp alla chips. Ni vet som man gjorde när man skulle ha kalas när man var liten.

Det var tydligen tema regression på förfesten för alla selfies ser ut såhär, som att vi tror att året är 2008 och vi har foundation på läpparna. 

Stod och tittade på den här personen ett tag och fick andnöd över hur jävla fantastisk hon är på alla alla sätt. 
 
 
Snackade lite med giraffen
 
Sen kom äntligen världens bästa himla människor och trängdes på en halv kvadrat var. Dansade dansade dansade 

Och hängde lite i "soffan"

 
Så delade vi in alla i lag för att köra musikquiz och dansstopp. Vinnarlaget fick som pris att blanda en drink åt förlorarna med vad de ville från vårt kök.

Gruppbild!!!!! Är så obeskrivligt glad för att ha de här människorna i mitt liv. De är så smarta snälla och roliga hela bunten. 

När klockan var två bestämde vi oss för att byta lokal och cyklade i samlad tropp till Culture Box. Det här med cyklandet: så konstig grej. Det finns liksom ingen tid på dygnet när man tänker tanken att ta bussen i stället, alla cyklar alltid alltid. Det märkliga i det slog mig i klockan 6 i morse när vi cyklade de 40 minuterna hem i minusgrader och vi bara hade någon liten glittertröja på oss. Skrek att jag hade lungkräft kanske tio gånger för att det var så fucking kallt och jobbigt, men ändå gör man det. Älskart

Här är jag när jag är hypnotiserad av den här lampan som vi tog med. Det får avsluta detta inlägg och nu vet ni nog varför jag luktar skit <---- *knyta ihop säcken*
PS. Gå till Culture Box! Har inte med den i vår guide men det äger om man vill dansa till hård techno och försvinna. Som ett mini-Berghain utan drogplikt! Underbart! 

Puss kära ni /Johanna

 
 
Allmänt | |
#1 - - Alina:

Fin blogg!

#2 - - hjjonsson.blogg.se:

Roliga bilder :D

Upp
img{ border: 0px; }