sista dagarna på gotland och muskömania

Hej hej hej............ ;)
Här följer ett inlägg med någon slags kompensation för bildbristen som i vanliga fall brukar infinna sig när det gäller mig och den här bloggen, så om man inte tycker om att titta på bilder kan man blunda och bara göra en liten springa för bildtexterna! Ganska svårt men det går! 


Min bror kom efter några dagar och jag var ganska lycklig då, för då får jag skratta så mycket. Han är askul. 
 
Vi skulle ta bilder till hans CV men han envisades med att på olika sätt visa hur stor kuk han har i stället. 


Så skulle vi ta bilder till mitt CV och den enda respons jag fick var SE SNÄLLARE UT JOHANNA. Detta är förövrigt mitt blekaste någonsin i augusti. Snyftens snyft :( Har i alla fall tagit kol på tanorexin, den är som bortblåst, försvunnen! not

Men så blev det till slut sol och man kunde hänga i klump på stranden, spela volleyboll och lyssna på musik. 


Hedda och Måns 

Min fina smarta snälla gosklump Ellen

Gloria och Viktor <3 <3 <3 så fkn babeiga vill orkar inte ens se dom


Gina-Lee, Femi och deras boyz 

Et moi 
 
En dag åkte vi på roadtrip! Då kan man tjyvröka, käka hamburgare och besöka lador. 
Som den här "lekladan" t.ex som våra vänner har byggt för att ha kul i, dvs den är proppad av musikinstrument, soffor, ljusslingor, leksaker, träningsredskap osv och alla är välkomna. Bra himla koncept tycker jag och brukar smyga in när gubbarna spelar rock&roll och dra av några dängor 

Till ladan hör även ett antal spexiga bilar. Här är Gula Faran till exempel. Lajki lajki

Måns och Klara posilerar utanför. Fina ungdomar


En kväll hade vi maskerad med tema disco! Jag var sämst utklädd och sa att jag var discokula fast jag egentligen bara ville vara snygg och glittra. Hatar såna personer. 

Och i övrigt har det sett ut såhär nästan varje kväll, middagar över flera generationer och very much love in the air. Innan mörkrets inbrott för då har vi cyklat i samlad tropp till någons hus och dansat tills det blivit ljust. 

Här kom en liten avbrottsbild för att hjälpa mig själv på traven i berättandet. Den vill säga att jag är hemma igen och att jag har packat ner allt i flyttkartonger utom Leo och Bamse så sistnämnda får agera kudde, pojkvän och snorpapper medan Leo mest chillar men det är han väl värd efter att ha ställt upp alla dessa år. I alla fall så har jag mest som sagt flyttat livet, färgat utväxten, solat och sökt efter föda. 
 
Och i förrgår åkte jag ut till Muskö för att tillsammans med livets personer bli bjuden på fest av Hedvig och Felix. Vi lekte lekar, drack drinkar, kärleksförklarade varandra, nattbadade under stjärnklar himmel, hånglade, dansades till Zara Larsson på repeat (såklart), somnade bredvid varandra på loftet och så hade vi världens bästa och längsta bakisdag igår med mimosas till frukost, brygghäng och pizza i trädgården. H och F är utsedda till livets värdar och det här dygnet är utsett till sommarens dygn. 
PUSS hörrni. Peppa oss gärna lite i att fortsätta på den här platsen, vi blir så glada och så mycket bättre då. 
/Johanna 
 
Allmänt | |
#1 - - Sara:

Tittar in här VARJE dag i hopp om att ni skrivit någonting. Och blir alltid lika GLAD när ni har det. Även om ni inte uppdaterar superduper ofta så är det så värt att ni ändå faktiskt gör det. Peppkramar!!

#2 - - ISA:

eeeeeh bra gener i din familj säger ja baa

#3 - - Saga:

Älskar verkligen eran blogg ni är så jävla roliga och verkar så nice. Vill verkligen bah hänga med er typ och det känns som om man får det bara för att era inlägg är liksom avskalade typ? Alltså det är inte massa utsvävningar och så utan det känns som om ni snackar med oss som med kompisar:))) puss och kram!

Svar: DU FÅR HÄNGA MED OSS!!!! Puss!! <3 <3
None None

#4 - - LN:

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

#5 - - Pepp:

Pepppepppepppeppepeepepp

#6 - - Emma:

Sorry för jättejätte läskig kommentar, men lovar jag är inte läskig egentligen!! meeen,
hur gammal är din bror och är han upptagen?

han var väldigt vacker!

älskar din blogg, puss

Svar: ÅH den var inte alls läskig, ska visa detta för honom han kommer bli SÅ glad. Han är 96a och är upptagen med sin Julia men hör av mig om situationen ändras ;) Puss!!!
None None

#7 - - Emma:

sorry *älskar din OCH alices blogg, puss

Upp
img{ border: 0px; }