När jag fyllde 20 år!

I fredags förra veckan mötte jag upp min mamma som tog tåget ner bara över natten. Vi strosade runt och åt middag på Jaegersborggade och jag älskar att hänga med henne. När vi kom till lägenheten läste hon högt ur mitt födelseattest och sen somnade vi.
 
Nästa morgon låg jag och låtsassov ett tag tills de här (den bästa konstellationen jag vet) kom sjungandes med frukost på sängen. Jag fyllde 20 år what!!!
 
Se matchande Josef Frank bricka + pall /mvh vuxen person nu.  
 
Min bästis gav mig de finaste inslagna presenterna någonsin. 
 
<3 sänghäng i någon timme tills mamma åkte tillbaka till Stockholm och jag och J hoppade på våra cyklar ner till Elmegade för att......
 
gadda oss!!!!!
 
Såhär skönt tyckte jag att det var. 
 
Resultat: 
 
Tillbaka till den 22a november!!
Hon lagade middag till mig innan vi glittrade till oss för att åka hem till Ellen och Judith. Jag tänkte att vi fyra skulle dela på en flaska bubbel och leka lekar, men i deras kök hoppade en massa älsklingar fam och skrek GRATTIS!!!! och jag fick en smärre hjärtattack och tusen lyckokärleksoverload. Titta fint

Dansade med glowsticks, gnuggisar och kramades och drack en miljon liter bubbel

sen cyklade vi till Carlsberg fabriken och ingen vet riktigt vad som hände
 
IALLAFALL hade jag fanimej den finaste födelsedagen ever, den var magi
och nu, en vecka senare, är jag bara en gaddad 20-åring
/Alice
Alice | |
Upp
img{ border: 0px; }