tio

Sho katter! Vi kör detta i punktform. Jag är trött. 
1. Jag har ju flyttat in i en egen lägga på Telefonplan = HSP-hörnan 2.0. (Juste! Följ oss på Instagram förresten: Jag = aliceviklund och Johanna = johannafrostling). Om någon är intresserad av en jättestor, laxfärgad skinsoffa i tre delar och befinner er i Stockholmsområdet så får ni gärna hojta till förresten. Bjuder på kaffe och evig kärlek till dig som kommer och hämtar den<3<3<3
2. Familjen var på middag, kände mig uråldrigt vuxen och bara va?
 
3. Som tur är bor en annan bästis bara några minuter bort ifrån mig :) Så jag cyklar hem till henne och sover :)
 
4. I torsdags var det Valborg! Det var askul! Först drack vi öl i solen mmmmmmm.
 
5. Sedan gick vi hem på knytis hemma hos Klara och Måns på Folkungagatan, poppade bubblet, åt oss mätta, lekte lekar och hade det så kul innan det blev dansgolv i deras magiska lokal. 
 
6. Vaknade upp hos den här stjärnan. Mötte upp min familj på Riche och åt lunch, och så hängde vi på Kungsträdgården SÅKLART pga 1a maj hallå. Fast jag var så förbannat trött sen så kollapsade typ på en gång i mammas soffa. 
 
 7. Mamma följde med till lägenheten på lördagen för att hjälpa mig få i ordning som bara mammor kan. Det var mitt livs smartaste drag att välja just henne som min mamma. (Än en gång - kom och få en gratis, otymplig soffa! Kom igen!)
 
8. På kvällen mötte jag upp Benjamin på Wollmars för att ta igen typ halva livet, och sen dansade vi vidare till Strand och önskade American boy en miljon gånger ca. 
 
9. På söndagen var jag astrött, men Fanny och Frida hämtade upp mig och så hängde vi på IKEA tills stängning.
 
10. Och idag ställde jag klockan för första gången på.. länge.. och åt frukost i köket innan jag åkte till Kungsholmen för att jobba min första dag på förskola. 
 
 
Typ så! Och så ska jag skaffa internet i lägenheten också, så jag kan säga hej lite mer frekvent. 
XOXO /Alice
Alice | |
#1 - - ISA:

men grattis till läggan! telefonplan är ju himla najs! hoppas någon nappade på soffan :D

Upp
img{ border: 0px; }