måndagsvakuumet(y)

Hejhej. Det tåls kanske ändå att då och då bryta av allt bubbeldrickande som vi ägnar oss åt med en photobooth-bild direkt ifrån verkligheten.
Här är den:
 
 
Fastän serotoninbristen är så jävla galen varenda måndag så promenerade jag ändå mitt snabbaste imorse längs ett motljusigt Norr Mälarstrand och bara MEN OKEJDÅ VÄRLDEN BRING IT, och så blev det en ganska dag :) Tips :) När jag 9h senare slutar luktar jag bajs/spya/filmjölk :) Då tackar jag för mig, åker hem till mamma och bestämmer att nu är den här dagen slut.
 
Så den här serotoninbristigamåndagsvakuumkvällen ska jag nu sluta lyssna på Sam Smith på repeat, titta på Arvingarna istället och fortsätta snusa upp mammas snus. 
/Alice
Allmänt | |
#1 - - Agnes:

Jag har hittat hit nu!!!!! <3 <3

#2 - - ISA:

haha guuud, trodde du tog en 9h promme där ett tag, tyckte det lät lite väl hurtigt ;)

#3 - - Ffffffffffy:

Ett inlägg om dagen är bra för magen

Upp
img{ border: 0px; }