dagarna

Men JA vi är urdåliga. Men livet ni vet. Så jävla tråkigt, oinspirerat, ledset, stressigt, sorgsest, kefft, gråta på Liljeholmens bussterminal pga jag vill inte vara 20 en sekund till alltså nej det räcker nu, kapitulerar ger upp och åker hem till mamma söndag-måndag-tisdag-onsdag för att jag inte klarar av att sova ensam och hatar mig själv för det, för det och för en jävla massa grejer, och bara men aaahh jag ska ju KBTa med jag orkar inte.
Men också så himla jävla fint. Också. Ibland. Kanske.
(Haha, vi skulle egentligen inte skriva mer om ångest hade vi sagt.. Ojdå..). Aja, jallafall:
06.30 på tisdagar ser mitt liv ut ungefär såhär + Birkenstock och nycklelband runt halsen
 
Jag, Klara och Snuttan drack burköl på Djurgården en dag förra veckan, innan vi drack ännu mer öl på Södra bar
 
Hon fick en läcker väska från Klaras Happy Meal
 
Och vi mysdansade till asfet musik, och Olle gästade bla
 
En annan kväll hängde jag med Benna och Julia i hennes flickrum, och dansade på Fasching. Gillarom
 
En annan dag, den som var därpå, mådde jag väl SÅDÄR men min mamma och lillebror kom förbi mig med kanelbullar och kärlek
 
<3<3<3<3 På kvällen kom Vincent och Joppe och vi drack Törley-mimosa och andra drinkar på balkongen. Och sen kaosade vi vidare på Chicken Grease och det var så så så kul(kuk)(tourettes)
 
Dagen efter den dagen så regnade det på Hägerstensåsen och min bästsis satt i mitt köksfönster
 
Igår var det ungefär fredag och jag sprang till Debaser och dessa stjärnor
 
Idag firar jag light ledigheten med att sitta här och titta på hela första säsongen av Svett och Etikett som nu finns på Svtplay tjoho och har inte råd med mat så försöker bli mätt på kaffe och riven ost. Ungefär.
Vilket fabulöst liv jag lever.
Hejdåååå /Alice
Alice, Allmänt | |
#1 - - Junitjej:

Fortsätt njut av ledigheten!

#2 - - Anna:

Fortsätt skriva prick vad ni känner om <3

#3 - - Anonym:

Kan relatera till allt. Så skönt när ni skriver det som är och inte det som man önskar att det var!

#4 - - Fanny:

Hej, ni är så fina och jag grät också på liljeholmens bussterminal/tunnelbana förra veckan.

Upp
img{ border: 0px; }