minisemester

Älsklingar hej!!! Vilket väder!!! Vilket himla liv!!! Känner jag just nu. Kanske provocerande för dom som inte är glada men lovar är inte alltid såhär hurtig. Men nu! O ett sånt liv. Erkänner att jag kan ha druckit en eftermiddagsöl eller två i solen och att det kan vara bidragande faktor. I alla fall, jag har ju haft nästan två veckors ledigt nu innan jag börjat mitt nya jobb på måndag. Här är lite vad jag gjort: 
 
-Har hängt en massa med Klara Tuva och jobbat på vårt musikprojekt varvat med kaffe i solen. Älskar att skriva ihop med Klara, vi kompletterar varandra så himla bra.

-En kväll kom Karin hem till mig och vi satt i mitt kök i åtta (!) timmar för att babbla ikapp det senaste halvåret. Hon är helt fantastisk och vacker som en dag som ni ser. 
 
-Har bajsig hy. Började med Cerazette efter jul för att jag hade mens i fyra veckor, fuckade ur på en gång pga överkänslig mot allt som tar bort risken att bli på smällen, bestämde mig för att ALDRIG STOPPA I MIG HORMONER RAWR HELLRE KIDS men fan..... nu har hyn tagit stryk av att jag mixtrade med systemet. JÄVLA SKIT att det inte finns någon vettig mensstoppare eller fungerande preventivmedel jävla skit att man ska behöva se ut som en prickig korv i fejjan som grädde på moset 
 
-Har varit hos frisören och klippt av 10 cm plus färgat håret! No more landningsbana! Tyckte att jag var tillräckligt vuxen nu för att göra proceduren på professionellt sätt och inte framför spegeln som de senaste åren. Så NAJS känsla att sitta och snicksnacka om hårprodukter och bli omhändertagen i tre timmar.  
 
-Haft en hel tisdagskväll ihop med de här personerna; Dahir, Sam och Aksel. Jag och de två sistnämnda var bästisar i ettan och tvåan på gymnasiet, men sen flyttade jag till Paris och de har gjort grejer på sina håll så vi har bara haft sporadisk kontakt. Men trots nästan tre år isär har vi kvar exakt samma jargong som då när vi träffas, även om vi kom fram till att vi har blivit mycket snällare och smartare sen dess. Är SÅ glad över att ha dom tillbaka. Vi hade i alla fall världens bästa kväll och hamnade i konstiga situationer, missade alla bussar hem, kissade i triangel och stupade sen alla tre i min soffa. Btw kolla Sams musik här, han är så överjävulskt flink
-Och så har jag bokat en resa till Paris i början av maj! Är så glad över det! 
 
-Idag mötte jag upp Elle Kari och Ebba för att äta dumplings och skratta i solen på Nytorget. Älskarom fkn mkt 
-Hänger fett mycket med mamma. Vi går på teater och lagar middagar och har det allmänt nice så än så länge känns det faktiskt inte så himla jobbigt att bo hemma ett tag. 
Nu mår jag illa och behöver nog antingen bajsa eller spy. Ursäkta men så är det bara. PUSS! 
/Johanna
Allmänt | |
#1 - - marie:

hej! kul att du flyttade till paris efter tvåan! men vad gjorde du där och hur länge stannade du osvosvosv?? kan du inte berätta lite mer? :)

Upp
img{ border: 0px; }