liten naken jävel

Hej på er. Här ligger jag och andas snor ut och in ur näsan och rasslar som ett helt skelettförråd i luftvägarna. Life of being a dagisfröken. Funderar mycket på barnuppfostran just nu, hur i all världen man gör för att inte allt ska gå åt helvete. Ögnade igenom ett gammalt fotoalbum häromdagen och upptäckte att..... 

.... jag var rätt tidig på barnuppfostran-bollen. Lajvar här trött trebarnsmorsa, sliten men tapper. Blekt leende och nästan ingen mjölk kvar i tuttarna men kämpar ändå. 
 
Annan sak att upptäcka var att på 99% av bilderna är jag naken och ärtigt rund/tjock samt har något slags hatt på huve


Är glad att jag inte är min mamma som behövde dras med det här "barnet". Ser fan ut att vara vänd ut och in. De där tänderna skulle senare komma att kräva tre års tandställning, varav ett år även en såndär nattandställning som de har i Kalle och chokladfabriken samt en ständig röd fläck på hakan som jag fick för att jag dreglade så mycket i hakskyddet. Juste, en operation och två plasttänder också. Ändå är jag bara halvstolt över mitt flin :(
Nu ska ni inte behöva se mer bilder på mig som vanställd spädgris, är medveten om att det bara är jag och möjligen min arma mor som är intresserad. Tyvärr har jag ju inte så mycket till mobilkamera och att bära runt på en systemkamera faller sig inte naturligt för mig så jag vet inte riktigt vad jag ska leverera. 
 
Det blev en dryg pose. OCH! 
-Har blivit med rum i Uppsala, på världens gulligaste lilla gata i Luthagen hemma hos några andra. Rummet är fint! Jag är glad! Samtidigt har även pappy köpt lägenhet precis exakt vid Södras skolgård dvs Mariatorget dvs jag kommer hänga där! Jag som aldrig bott i stan förut! Är glad! 
-På torsdag fyller jag 21 år. Betyder inte så mkt förutom att jag kan slap my legitimation in the face of the vakt på Trädgården och han har inget att säga tillbax °°°°° 
-Kan bli så sjukt trött på min jargong här på bloggen. Är så rädd för att bli pretto ibland och tror att jag måste skämta till det om ALLT. Fastnar i något slags tugg som är väldigt svårt att komma ur. Så, nu har jag sagt det. 
-Juni känns som en besvikelse såhär långt, men imorgon ska jag dricka inflyttningsöl och sen ska jag ha världens bästa långhelg har jag bestämt. 
 
Hoppas ni mår fint. Puss /Johanna
Allmänt | |
#1 - - Fanny :

Alltså älskar den här nakna lite jäkeln!!!!

#2 - - ISA:

men näää, älskar ju jargongen på denna lelle blogg <3

Upp
img{ border: 0px; }