hejhejhallå

Hola. Först och främst, äre någon som vill försöka sig på att rädda mina fräscha och bara en aning slitna toppar (hela håret egentligen) efter det att frisörsalongen i köket på Åboulevard blekte ihjäl dom? 0 kronor/h?
Jag är totales död efter den här helgen av en massa olika anledningar, och nu har min röst ersatts av rostiga utandningar. Himla frustrerande när ens favoritgrej är att prata.
 
En annan grej är Martina Haag. HAHAH alltså herrejesus jag tappar andan och sätter kaffet i halsen och dör av skratt i personalrummet och andra tysta och ännu mer offentliga platser. Mitt just nu bästa feel good-tips.
 
MEN!! Den här personen som ni ju känner, fyllde fucking 21år i torsdags!! What wa?! Ja! Jag skulle såklart skriva ett grattis-inlägg om att jag älskar henne mest i världen och tänk om du inte fanns vafan, men jag kan inte få ner det i text så jag la av. Jag tror ni fattar.
I alla fall! Vi åt middag med hennes mor och bror och mormor och morfar i huset och de är så jävla bra hela bunten innan vi satte oss på Montelius och delade på en falska... (vågar någon sig på en gissning?)
 
(Lolade lite)
 
Aksel!
 
HJÄLP vår hemstad alltså. Kan börja gråta nu och jämt för att den är så plågsamt vacker och jag älskar den.
 
Hedvig, Klara och Flora <3 hade anslutit sig och dansade för att hålla värmen men också av pepp. 

Min mest klassiska pose - kväva alla som råkar befinna sig inom räckvidd. Vi förflyttade oss till Debaser Slussen i alla fall.

Och sen tog ett tappert gäng en bulle till Spyan för att riktigt köra slut på oss själva, äta frukost på Nybrokajen i morgonsol och sno med sig halva rabatten ifrån ----e hem. Kvällens värdaste.
 
Dagen därpå kom KT och Snuttan hem till mig med lunch och goda/peppiga nyheter, och så brände vi oss på min balkong och filosoferade kring Gustaf Norén.
 
Hon mådde såhär efter en himla bra födelsedag såklart.
Jag har inte tagit fler bilder under helgen dessvärre, men jag fick i vart fall besök av Västkusten i lördags. Vi har druckit bubbel på balkongen, hängt på Södra bar och Kåken och vad som kändes som runt o hela stan, och gått på bakisbio, köpt bakiskaktus ätit bakispopcorn.

Nej men allvarligt jag måste checka ut nu. Hej.
/Alice
Allmänt | |
#1 - - ISA:

HAHA! alltså varje inlägg här är ju guuuuuld <3

#2 - - Signe:

Har kommit in på Borups till hösten men hittar inget boende!!!
Har ni några tips/kontakter/livsråd var en bör leta? asap OM<3<3 ni är bäst

#3 - - Ida:

Hej Signe! Jag heter Ida och ska också börja Borups till hösten. Vore kul att snacka :))) Jag har heller inte fixat något boende än! Kram

Svar: Älskar er och att ni möts här! Har ni tagit varandras mejl/facebook? Gör det! Och ROCKA Borkan i höst, vi kommer och hälsar på! Puss
None None

Upp
img{ border: 0px; }