/Västkusten

Hejhej!
I förra veckan (tror jag) var jag i Almedalen! Det var kul, sol, mycket rosé och kändis/minister/medieprofil-spotting. Ni fattar - bara roliga grejer alltså.

Steffe var där bla.
 
Det allra mest spännande seminiariet jag var på var med Schyman + gäster om förkortad arbetstid. Var alldeles endorfinig och kunde endast prata om detta i flera timmar efteråt.
 
När en oskön kille höll tal på onsdagen så gick jag, Lina och Love i kärlekståg istället pga inte en endaste människa är illegal och de som inte fattar bör inte få ta upp ens tid/uppmärksamhet.
Och det var ca det jag hade att säga om Almedalen, det och att jag åker dit igen när jag får inbjudan (från vem som helst om vad som helst)(snälla).
 
Och så jobbade jag mina sista dagar för förskolan </3 och vi badade i en insjö kl. 21. Då är det fan sommar hallå.
Hela helgen spenderade jag på Slakthuset, alltså, hela helgen verkligen, med en massa älsklingar. Det som sen fanns kvar av mig satte sig på ett x2000 till Väskusten och min familj. Så nu är jag här. På Skaftö, och mitt mesta paradis på jorden och det händer kanske inte jättemycket men det är precis som det ska vara.
 
Springer som galning i och för sig. Här är jag svettig och njuter av det.

Och en del bubbel med min mamma och syster i mormors stickade ulltröjor blir det såklart. Idag firade vi att jag ska börja läsa en Kandidat i Liberal arts på GU i höst. TJOHO! Så nu behöver jag inte lämna Västkusten igen på ett himla bra tag.
Puss på er pärlorna
/Alice
Allmänt | |
Upp
img{ border: 0px; }