VARNING FÖR POSERING

Hösten får summeras i photo booth lite snabbt: 
 
Och den här bilden slutet av sommarStockholm. Skulle ut och dansa i vanlig ordning. 
 
Nyblivna Köpenhamnare ! Här skulle vi också ut och dansa, hamnade i Köttbyn där det var utomhusklubb och allt bara ägde. 
 
Måndagsmorgon.
 
En torsdag då jag och Johanna var bjudna på Tores födelsedagsfest på ett hotell i Indre byn. Jag hade ändlösa diskussioner med danskar om feminism tills vi ba tack o hej.
 
Hängde i Prismasalen.
 
Käkade knäckebröd hela tiden och hade köpt en vimpel. 
 
Bubbel! Vi skulle på hemmafest hos Carl-Louis där alla hånglade och dansade och jag utnämnde mig själv till århundrades bästa DJ. Något jag håller fast vid än idag. 
 
När de här två kärleksknyttena kom över en helg, här efter att de hade somnat i min säng och jag väckte dem. Nu är de båda i Australien och jag saknar dem i hela kroppen.
 
Bossig, skulle på dejt här tror jag alternativt hade varit på dejt. 
 
Osminkad skönhet på landet dit jag åkte över en helg. 
 
Fest.
 
Fest.
 
Vi älskar som bekant bubbel. 
 
Dagar då det inte var lika kul att älska bubbel. 
 
Jag var blingig gaddad och naken en dag. 
 
Kontinuum, som Borups novellsamling fick heta.
 
Och här är jag i mammas säng tidigare idag.
 
Puss!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Var är din vita bomber ifrån och den gråa tröjan??

Svar: Jackan är Whyred, och den gråa tröjan (med matchande kjol uuhuh) kommer ifrån Weekday. Hej!
None None

Upp
img{ border: 0px; }