dagens outfitta

Hej! Livet är fortsatt pissigt och kommer att vara tills det att jag har en inkomst, det känner jag på mig. Har liksom gjort allt för att det ska bli roligare: lagat mat med sjukt roliga ingredienser (brändes såklart sönder), gjort en massa lattjo yoga-övningar, lyssnat på kul musik och så vidare i all evighet. Vet inget roligt som man kan göra längre! Som är gratis och funkar för en ensamstående. Jävla skit att detta samhälle är så anpassat för tvåsamhet. Det glömmer man bort när man är 1+. Snart ska jag ta tag i det här lilla livet men tills dess får ni bambadam...... dagens outfit!!! Har aldrig känt mig så stel som när jag tog dessa bilder obs. 
 
Haha stelheten i den understa bilden <3 
Har idag på mig en svart långkjol från Urban Outfitters som jag älskar för den är liksom smart, sexig och klädd på samma gång tack vare att den är transparent nedtill och kortkort upptill!!! Och så har jag en stickad tröja som hör till en dress som är Alices och köpt second hand men kommer från HM. Och så massa silversmyckesskit som jag hittat här och där, och så ett par vedjande ögon som ber om bättre karma på det. Puss! 
/Johanna 
Allmänt | |
#1 - - Frida:

Vad tråkigt att livet är lite pissigt nu men jag måste ändå säga att det är pyttelite skönt att det inte bara är jag som är arbetslös och fattig. Det är så.. deppigt och känna att det finns tusen saker att göra i livet men det är svårt utan jobb och pengar.

Upp
img{ border: 0px; }