hemlisavslöjanden och semlor

Jag har alltså bestämt mig för att flytta hem. Ett beslut som är både sorgligt och spännande, men som känns rätt i magen för nu. Behöver pausa, spela piano, bli klappad på av mamma, helt enkelt. Den första mars flyttar vi ut ur läggan, Alice flyttar in på Åboulevard och jag sätter mig i en bil och rullar hem till Stockholm. Men det tänker vi inte på nu.
Annars: 
-En ledig förmiddag skulle jag spela in en låt och för att få sexigt hes röst drack jag ett glas whiskey i stället för att äta frukost. Sjukt osmart, för det enda som hände var att jag började posea i photo booth med min mikrofon med tillhörande hemmasnickrat puffskydd, och så började ljudet började fucka ur i Logic och jag FATTADE inte varför, så jag blev arg och gick för att "vila" i sängen. Vaknade upp när det var mörkt ute och hade panik över icke inspelad låt. Drick inte whiskey på morgonen! Ni där ute! Det slår fel!  

-Jag tvingar Judith att fläta mitt hår varje gång vi ses, älskar den här fripplan! 

-Vi har haft tremanna-förfest i hörnan, skrikit till Carola. Satan hon är rätt bra alltså
-Jag har börjat rocka yoga om morgnarna. Så grym grej, alla borde börja som inte redan pysslar mere. Youtube är king när det kommer till havsljud och annat härligt. 

-Såhär ser min bästis ut när hon står i vår korridor och ska ut o härja. Vår dörr är den till höger där det står Agne och Julius samt två litauiska efternamn om ni undrar

-Idag har det varit vår här!!!! Började dagen med att springa i intervaller och efter ett tag blev det så svettigt att jag sprang i bara t-shirt. Då stoppade en tant mig och undrade om jag inte borde ha solkräm också och jag ba "jo typ". Så satte jag mig på cykeln och mötte den här finingen i Christiania. Köpte kaffe och satte oss vid den lilla sjön och jag FATTAR inte varför jag inte hängt mer på det stället 

-Så kom Judikus med yogamattan på ryggen och gjorde oss sällis. 

-Och så följde vi med Markus till hans jobb för att äta varsin semla. Café-tips förresten! Kalaset vid Norreport. Billigt kaffe, goda drinkar o mat, och superfin inredning. Plus har man tur blir man serverad av Markus ju. 
-
-Har köpt nya glajkor som gör mig famous
 
-Ja och så har Köpenhamn varit jäkligt vackert. 
Puss! /Johanna 
Allmänt | |
#1 - - Sarah:

Åh æv, at du flytter hjem!
Hvad gør i med lejligheden? Jeg mangler nemlig nyt hjem!

Svar: Vet, det är sorgligt :(. Vi överlåter den till hyresvärdarna och så fixar de, vet inte alls vad de har tänkt sig att göra... <3
None None

Upp
img{ border: 0px; }