STOCKHOLM<3

Ok let´s go, en sammandragning av de senaste två veckorna ungefär: 
Ca det sista som hände i Köpenhamn innan jag satte mig på x2000 mot the real capital of skandinavia var att delta i House of Performance på skolan. Bland mycket annat var det lamp-grejsimojs, ja ni vet ju redan. Där sitter Klara-Sofie!
 
Finast var när vi sprang till pianot och Lone spelade hit efter hit, och vi dansade runt och skreksjöng och jag höll på att explodera av kärlek. Senare på kvällen grät jag ganska mycket så kunde inte dansa vidare dessvärre. Det kändes totalt orimligt att inte alltid ha dessa runt mig? 
 
 
Här var något var väldigt kul, förutom att det var gratis Tuborg då. 
 
Men så! Kom jag till Stockholm = dessa två = komplett liv igen.
 
(Här åker Judith tunnelbana för andra gången i sitt liv typ).
 
Firade kaotisk påsk med världens bästa familj.
 
Helt plötsligt hamnade jag i ett mycket kallt men fint Kroatien med personen ovan (rädd för att hon kan vara den snygga av systrarna Månsdotter) och vår pappa. 
 
Vi var i Dubrovnik/King´s Landing (delar av GoT är inspelad där) och där ser ni Blackwater Bay! Starstruckade ihjäl mig såklart. (Första avsnittet är ute av säsong 5 NU (mvh/en som redan har sett det två gånger)). 

Världens sorgsnaste sjöhästar på något äckligt himla akvarium :((
 
Vi åkte på en liten roadtrip till Bosnien Hercegovina en dag och stannade för att turista vid ett vattenfall pga min syster har fått hang up på det. 
 
Mest spelade vi kort och skrattade, och lyxade på hotellets spa på kvällarna. 
 
Min lillebror hade uppenbarligt saknat mig när vi var hemma igen. 
 
Och så har jag (surprise) hängt med denna.
 
En kväll fick vi hybris när vi såg Daniel Redgert på Kåken, men han hade tyvärr hunnit gå därifrån innan vi fick chans att lämna visitkortet/det blöta kvittot till honom. Kanske lika bra. 
 
Börjat snusa GP-mini och gjorde ett stilleben. 
 
Annars då? Jag har börjat jobba igen, vi har hängt på Wollmars såklart, strosat runt i Vasastan, varit på Agnes födelsedagshäng, hållt i musikquiz som de Game Masters vi är, gått loss på varandras Tinder och varit ännu mer bakfulla ihop. Som att det skulle gå att inte bo i samma stad? Lol. 
Allmänt | |
#1 - - Johanna Frostling:

JAG ÄLSKAR DIG
mvh töntig

Upp
img{ border: 0px; }