vi vill varna för många överdrivna meningar i det här inlägget

HEJ!
Sen sist har jag:
- Packat ihop lägenheten på Telefonplan och druckit avskedsbubblor med Stockholms bästa personer (inklusive min syster som inte är med på bilden) bland flyttkartonger.
- Dansat vidare på Trädgården och blivit matad med öl och tydligen visat heeela magen yeah.
 
- Tagit avsked osv, ja ni vet ju. Puh. 
- Kommit fram till Göteborg med mamma samtidigt som vi mycket symboliskt lyssnat på Håkan väldigt högt i bilen.
- Bott in mig på övervåningen i den stora gula trävillan i slutet av Majorna. Och fått Ellen och Persson som sambosar, och älskat att vakna upp och dricka morgonkaffe vid vår köksö eller att titta på Fångarna på fortet i soffan medan någon utav dem sitter och pluggar/lagar mat/håller på. Älskar vårt kollektiv. 
- Börjat på universitetet! Och fått en klass igen! Och saker att läsa, lära mig, förstå, försöka förstå! Och sitta i en läsgrupp och diskutera hetsigt och intensivt länge! Älskar det!!!!!!
 
(Kolla proffsig universitetsgäri på sin första skoldag). 
- Dansat på Pustervik och svartklubbar ett par gånger, och druckit öl på första andra tredje lång med olika guldkorn som bor i Göteborg. 
- Ofta och helst hållt mig nära en person som jag tycker om och allra helst inte är inte nära. 
- Känt att jag är på pricken precis exakt där jag borde vara just nu. 
 
Men, i skrivande stund är jag faktiskt i Stockholm och stannar ett par dagar PGA igår var en mycket stor dag... 
 
Det var nämligen dagen då det här kärleksknyttet blev en del av familjen Månsdotter. Bonnie heter hon och är by far det mest älskvärda jag någonsin varit i närheten av. 
Gulliga-bilder-på-valp-kavalkad:
 
AHHHHHHH. Jag VISSTE INTE att man kunde älska något på fyra ben så här mycketf?!?!? Jag håller på att explodera av kombinationen konserverade moderskänslor och nyförälskelse nästan hela tiden. Det är faktiskt rätt påfrestande om jag ska vara ärlig. Jag visste inte heller att jag kunde bli lycklig över ett par bajskorvar tidigare. Vet nu. Man kan det.  
 
 
Hur mår ni? Puss! /Alice
Alice | |
#1 - - a:

åh äntligen skriver du! har kikat in ofta ofta för har hoppats på att få veta hur du har det i gbg. är också nyinflyttad här, därav nyfikenheten. hoppas du tycker det är kul och bra och fint. (och vad är det för hundras???)

Svar: men åh<33 jag har det så bra verkligen, hoppas du också har det och att vi springer på varandra någon dag! (hon är en lagotto aka bästa hundrasen). puss!!
None None

#2 - - a:

asså hon ser så gosig ut, ska lägga lagotto på minnet. jaaa jag tycker göteborg är fantastiskt, lite ovant bara utan sitt vanliga umgänge osv. kul att höra att du trivs, läst er blogg länge och tycker ni båda verkar så vettiga och bra så känner typ att jag bryr mig? haha *creep* sorry

Svar: Inte creepy, vi känner ju samma grej för typ alla bloggar vi läser ju. Så funkar det. Och I LOVE you för att du säger det!! Jag vet. Du får hojta till om du känner dig ensam eller så, så går vi och dricker kaffe eller öl!
None None

#3 - - a:

najjj men vad gullig du är, hade vart toppenfint ju! verkligen faktiskt

Upp
img{ border: 0px; }