complicity

 
 
Hej darlings. Det epitetet får ni för att vi fått så gulliga kommentarer på sistone. Vi blir rörda glada och ringer varandra för att leva ut hybrisen. 
Nu ska jag vara ärlig: jag är full. Detta är mitt första fylleinlägg. Och sista. Eftersom jag kommer bli en tomat i skam när jag inser att jag skrivit detta imorgon när jag vaknar. Men tänker att det är ett lite intressant experiment? Att blogga som fullis? Okej. 
Min dag: 
-Gick upp kl 7, torr i halsen, lite bacon, för att kasta i mig en avokado, brutalpussa en sovande person på munnen och sen springa genom regnet till Engelska parken för att ha tre timmars föreläsning och seminarium om Medea och Kung Oidipus. Jag tänkte massa smart men sa massa dumt. Fkn scenskräck azz men klappade mig själv på axeln för att jag överhuvudtaget vågat ta ton
-Kom hem, hade det fint, men kaosade ur. Sa "du kan gå nu", och han gick. 
-Mötte en ny kompis på stora torget och intensivpratade i tre timmar och var så glad i magen efteråt
-Hade förfest med Camilla (grundskolebästis) hos mig, tittade på gamla filmklipp, fick skrattkramp, drack prosecco. 
-Dansade
-Stod i kö till GH, bestämde oss för att falafel var grejen och gick hem. 
Nu är jag hemma och instabil fast ändå jävligt stabil. Alkoholens komplexitet ändå. Hörrni. Detta är ett experiment bara, kom ihåg det <--- (riktat till mig själv 2morrow)
PUSS
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

love it!!

#2 - - Sara:

Så himla skön du är!

#3 - - Saga:

Oidipus var en jävla tönt. Hade vart coolare om han hetat oidipussy. Bra experiment btw.

#4 - - ISA:

hahaah alltså snälla, mer fylleinlägg! borde bli lika mycket standard som vattenglaset när du kommer hem :D

Upp
img{ border: 0px; }