lördag.

Hej stars! Vi är i full gång med att svara på era frågor (<34554) men under tiden tvingar jag Alice att skicka bilder så att jag kan visa upp något annat än brutalposerande i photo booth. 
Det här var vår gårdag, dvs lördag: 
Vi möttes upp med Agnes på Östermalmstorg för att köpa..... bubblor...... och gå hem till henne och William för att dricka brunch-mimosas i deras fönster. Det var så varmt att vi fick utslag över axlarna efter två minuter i solen. Då ÄR det ändå sommar. 

Bästa tryggaste smartaste personerna <3 
 
Här är en av mina bästa killar, William! Vi kommer båda från Nacka och har känt varandra sen helger betydde att sitta i små trästugor i skogen hemma hos en kompis raggs kompis och dricka importvodka. Nu dricker vi förmiddagsdrinkar i hans lägga på StureP hähä LIVEt när ska du ge mig denna chans till uppbyte? mvh Nacka 4-ever

Efter ett tag kom Olle också och vi bjöd honom på födelsedagsdrinkar för det var hans första dag som icke tonåring!!! Jag och Olle gick Södra Latin tillsammans och I love him, blir så jäklans glad av honom. 

Ja och vi bubblade inte för inget, det var nämligen dagsfest på Kåken! Kul med kändisspotting! Och jättemycket klaustrofobi så jag trodde jag skulle dö! Men ändå kul. 

Elle Kari var där <333 
 
Och de här två ju. De är ganska gulliga tycker jag

Och så Melker! OCH HUR SNYGG ÄR INTE MIN SNUTTIS PÅ DEN HÄR BILDEN? Melker ba mmm want u


Så snygg att den är värd att vara med en gång till i redigerad form. OMGGGG
 
När klockan var kanske 5 bestämde vi oss för att gå hem till A och W igen för att hetsdansa innan vi skulle vidare.

Kom ut på gatan och blev mind fuckada pga man är så sällan på lyset mitt på dagen i Stockholm? Vi stod helt häpna och tittade ut över Kungsgatan som aldrig varit så vacker, som om någon lagt ett Instagram-filter över den.

Så skulle vi till Trädgården och hörrni.... någon kommenterade att vi är coola.... varför fattar inte vakter det......
Här är min hatlista: 
1. Vakter. Speciellt stora män som tror att de kan kompensera för sina sorgliga liv genom att vara otrevliga mot andra. Vi ba "vi ska fira min födelsedag, fyller år om en vecka :))))) ;) xoxoxoxo" han ba "då är ni välkomna om en vecka". Vi ba FUCK YOOOUOUUAOAUOAUAAAOUOAA HOPPAS DU ALDRIG MER FÅR GÖRA NÅGOT DU NJUTER AV
2. Stockholms ängsliga uteliv

Så vi köpte cheeseburgare, chips och dipp för att åka hem och kolla på mello. Men internet knasade så jag läste högt för Alice ur Erland Loe tills hon började snarka. Och det var den ändå väldigt fina lördagen. 
PUSS! /Johanna
Allmänt | |
#1 - - ISA:

dagsfyllor <3 men assåå ni kom inte in för att ni 1. var för fulla eller 2. är minderåriga 3. var hotfulla??

#2 - - A:

Varför är Sthlms uteliv ängsligt?? Tänk om jag ska flytta dit snart och vill mingla. Förresten, snälla, säg mig hur är Stockholm att bo i? (hoppas inte bli ängslig) (svara i frågestunden)

#3 - - Mag:

Ruggigt snygg Alice, ser att du försökte på samma igen på bilden lite längre ner haha ;)

Upp
img{ border: 0px; }