highlights v.12

Lördag. (okej då var det fortfarande v. 11 men vem räknar ens i veckor längre?) 
Mellokväll! Ska självklart bejakas. Vi samlades ett gäng hemma hos Hedvig och Felix i deras drömmiga lägga på Bondegatan för att dricka bärka, äta snacks och betta på vem som skulle vinna. Jag kom näst sist med en rätt placering. Men otur i spel=tur i kärlek. Har jag hört. Längtar lite tills någon bevisar detta :-) Gärna Måns Zelmerlöw ;-)
 
Sen i alla fall blev vi runda om de små och åkte till Fasching. My och Flora anslöt (<3333) och vi fucka ur på dansgolvet till gammal soul. Gå dit! Fasching förtjänar det! Efter stängning sa vi hejdå, My och Flora gick till sitt hotell (....), de andra åkte hem två och två och jag! Jag satte mig på tunnelbana/nattbuss! Det tog bara 1,5 timmar och var jättevarmt, typ 2 minusgrader bara. Jag njöt. Nejmen ärligt jag har fått en bättre relation till nattbussen efter vårt distansförhållande, jag vet liksom hur jag ska tackla det sugiga och njuta av fördelarna. Typ att jag hinner lyssna på fem podcasts innan jag är framme och att jag skumpar ruset av mig när vi åker över farthinder så att jag inte blir lika bakis som stadsborna dag 2. 
 
My var som sagt i stan och vi drack kaffe och catchade upp lite i Kungsan, kollade på smink och under tyst överenskommelse var vi queens of Sephora och snackade om smink på ett HYSTERISKT sätt, och så tog vi dessa underbara bilder. Fattade inte att LOOK HERE betydde TITTA HÄR utan tittade en halvmeter över kameran, in i tv-rutan. Resultat: My är snygg, jag ser ut som en lurig fjortis med halvmånga kromosomer rätt
 
Så har jag mest jobbat, druckit kaffe i solen och träffat mormor och morfar fram tills igår kväll när Julia hade release för sin platta på Kåken. Att se henne framföra sina låtar var så jävla fint, vi har känt varandra sen vi var små yngel och nu sitter hon där och är typ proffsigast i världen. Ni borde verkligen lyssna på henne här, hon är en fantastisk musiker. Snodde bilderna från Bea, henne borde ni också lyssna på här för hon är en av de top 10 bästa sångerskorna jag känner till. 
 
Idag har jag och Klara haft vår skrivardag. Snart ska vi spela in! Då ska ni höra på fan!
Bra vecka! Hejdå! 
//Johanna
Allmänt | |
#1 - - ISA:

men så jäkla fina dagar du verkar haft. och nätter ;)

#2 - - tommy:

härligt

Upp
img{ border: 0px; }