.

HEJ!
Ett par saker (i urval eh) som jag har gjort sen sist:
- Saknat Köpenhamn en lille smule.
- Skaffat mig en ny dagbok, och jag blir fan alltid lika förrundrar över vilken fantastiskt självhjälp det är, herregud life saver-grej verkligen.
- Köpt mig mitt livs första hårvårdsprodukt, tror att det är något slags stay in balsam(?). Asbra är det i alla fall, och mina toppar är bäbislena och jag känner mig lyxig.
- Jobbat. Men det är snart slut och jag har redan en separationsångest ifrån kidsen som knappt går att hantera, speciellt inte för en person som blir sentimental över en skosula.
- Panikat över hösten och antagningsbeskeden och har mardrömstankar om att det inte ska bli som jag vill, uuh.
- Varit på Taket med dessa en kväll och som horade ut sig totalt:
 
- Längtat ihjäl mig efter Västkusten och saltvatten men snartsnartsnart är jag där och kommer nog aldrig hem igen faktiskt.
-  Men största grejen: Min lillalillalillasyster fyllde 18år igår! Chocken!
 
Kolla vilken drömmig+myndig person.
 
Jag kände mig extra storasystrig såklart.
 
 
Så gjorde vi oss fina och drack traditionsenlig bubbel på Cardier baren. Sen firade vi vidare på en massa andra sätt som jag inte orkar berätta om just nu pga jag åker till Almedalen dödstidigt imorgon och måste få lite sömn efter denna kaotiska/emotionella/roliga födelsedagshelg.
Är mkt peppad! Träffar jag någon av er i Visby?! Puss! Kram!
/Alice
Allmänt | |
#1 - - ISA:

Blir ju alltid så nyfiken på fortsättningen på dessa punkter.. liksom "hur horade kvällen ur?", "vad har du sökt till hösten?", "vad heter hårprodukten?" haha Mvh nyfiken

Svar: Fina kära!! 1. De horade ut sig genom att dricka en massa gratis energidryck efter att agerat reklampelare för dem, hehe. 2. Jag har sökt en fil.kand i Liberal arts på GU, och sen Statsvetenskap i ca hela landet. Vi får se vad det blir! Jag håller er uppdaterad såklart! 3. Hårprodukten är en Leave in Conditioner från Sachajuan. Haha jag en sån MEGArookie vad gäller skönhetsprodukter, men har helt klart får mersmak för det nu. 4. Puss på dig
None None

Upp
img{ border: 0px; }