antisommar

Här ligger jag, i spänd förväntan, för att se vad karma kan hitta på to pay me back för det senaste året. Spontant känner jag att det räcker med tråkigheter nu. 
På instagram ser jag att folk verkar njuta av solen och sommaren och sånt där, men själv känner jag mig som Ior med tillhörande regnmoln precis över skallen. Varje gång jag sticker ut näsan är det minus femton grader ute och sinnesstämningen är inte asmycket bättre än så heller. Är trött. Har de senaste två veckorna
-Bott ihop med 60 not very problemfria barn och tio ledare på en gård i Dalarna
-Varit på hajk, lärt 60 barn hur man hugger med yxa och startar ett stormkök och sätter upp ett tält och hittar i skogen, trots att detta är något som helt gått under min radar under mina 21 levda år. Var livrädd
-Sovit ca fem timmar per natt
-Ätit ca fem kilo socker om dagen 
-Fått femhundratusen myggbett
-Mått överjävla illa
-Skrattat väldigt mycket och kramats väldigt mycket
Och en massa mer. 
Nu är jag alltså hemma i väntan på karma, och på en fryspizza som håller på att tina i ugnen. Under tiden tittar jag på Beyoncé-dokumentären för miljonte gången och skrattar gråter och ryser. På tisdag åker jag till Gotland med mamma och då tänker jag vända det här. Bara göra allt som är mitt tryggaste ställe på jorden. Puss hoppas ni mår bra <3 
Johanna
Allmänt | |
#1 - - ISA:

Rysningar bara av tanken på sånna där läger faktiskt. ALl cred till dig som överlevde <3

Upp
img{ border: 0px; }