senaste dagarna

Hej gulliga ni! 
Jag går runt lite som i en dimma här i Sthlm, känner mig ganska mentalt rotlös just nu. Ska bli rätt skönt att komma tillbaka till lilla läggan och styra upp det så kallade LIVET. Tänker då framförallt på: skaffa mig en INKOMST. Är så överjävulskt pank. Men nog om det. Detta är några snapshots från de senaste dagarna. Varse: 
 
En eftermiddag som kändes som natt pga mörkret drack jag kaffe med Gina-Lee och Alice på Mellquist. Kärleksskvallrade osv 
 
Sen köpte vi vin och gick till Ginas nya lägga i Gamla stan för att sitta i fönstret och bli salongs. 

En eftermiddag hängde jag med Palle, som var min och Mys handledare när vi praoade i åttan på ett tv-produktionsbolag. Då var jag liksom barn och nu sitter vi och dricker skumpa och pratar bizniz och kärlek i hans kök, så knäppt. Men fint! 
Igår mötte jag upp Ebba för att åka till en studio söder om stan och spela in kör till Vendelas (mitten) nya låt tillsammans med några najsiga brudar. Stod mest och skrek men det är skönt ibland

 
Idag har jag ätit lunch och babblat oavbruted i två timmar med denna böna <3 
 
I övrigt har jag käkat upp mig inför fattigmansvåren, haft lite pirrlängtan i maggropen efter någon och varit stressaaaaad över nästa vecka. Äh! Livet ändå! Puss! 
/Johanna
 
Allmänt, Johanna | |
Upp
img{ border: 0px; }