ONSDAY

Onsdag = mixed media.
Så jag tog mig tolkningsföreträde och har hunnit med att trycka mot diverse element, klippa sönder saker och limma ihop dem med limpistol, fått damputbrott, "tappat" en tallrik och en kopp i marken, nej nu skojade jag bara jag tappade faktiskt på riktigt, cirkulerat runt Christiansborg ett flertal gånger pga 1. jag älskar Christiansborg ca mer än allt 2. det får mig att känna mig som att jag är mitt i någonting (oklart vad) 3. min skola ligger granne med borgen 4. Dalai Lama är på besök, haft ont i huvudet, fått huvudmassage av Bendik, tittat på True Detective och lyssnat på P3 Dokumentärer om Harald Edelstam. Alltså allt annat än att göra klart min megaavancerade aspretentiösa lampa. 
 
Att jag sov på Åboulevard inatt kan ni räkna ut genom de inbakade flätorna. 
Och ikväll är det Svenskafton på skolan, lösgodis och feministiskt quiz. 
Kram!
Allmänt | |
#1 - - Lisa Sheila:

Så himla söt.

Upp
img{ border: 0px; }