Ännu en vecka

Då var det dags för bildbombsinlägg igen.
Den här veckan har det varit KREATIVT RUM på Åboulevard dvs ca alla flyttar in och dricker kaffe/rödvin och skapar musik/pratar/skriver/kör anden i glaset/flätar varandras hår/kramas.
Det har sett ut lite såhär:
Och Rose kom!!! Saknat henne megamycket
 
I helgen blev vi bubbliga
 
Och tog taxi till hemmafest på Amager och fuldansade i timmar
 
Fanny kom över från Lund! Kul pga gillar henne
 
Mådde inte så bra dagen därpå :/
 
En annan morgon...
 
såg det ut såhär utanför fönstret!!
 
Harald har varit gullig påväg hem från skolan typ samma dag
 
Jo vi har hunnit med att dricka eftermiddagsdrinkar på Kalaset också! 
 
För att sen gå på Café Sluk i skolan och tillslut hamna på Köpenhamns mest inrökta bar, Floss. Hedvig sa "Det här är liksom ungdomens källare. Jag känner mig som 15 igen".  Härligt ändå ju
 
Min cykeln pajade för andra gången den här vecka och när jag promenerade hem till Fuglekvarteren såg jag detta
 
Och besök av denna
 
 
Det var väl ungefär den här veckan utifrån mobilen. Har såklart varit i skolan en massa också men det har inte blivit förevigat. 
Nu ligger jag hemma och väntar på Johanna, ikväll är det Whiskey Sours-kväll på Åboulevard. Fin fredag! /Alice
Allmänt | |
#1 - - clara:

Men aaahh va fint och mysigt det ser ut!!

#2 - - kattis:

hej!! måste bara fråga var har du köpt dina skor? för det är dr martens va? är på jakt efter exakt såna men hittar bara bruna som är mycket mer glansiga liksom inte alls så rougha i finishen. vet du om de finns att köpa på nätet nånstans eller tips på butik? puss på er gillar er blogg massor <3

Svar: Hej! Jag har köpt dem hos Dr.Martens butiken på Katarina Bangata, Södermalm, kolla där! Annars kan de finnas på Sko Uno på Gamla Brogatan inne i stan! Puss på dig
None None

Upp
img{ border: 0px; }