surf

HEJ! Har nu återvänt till civilisationen igen efter en månad på Skaftö, utan internet och utan stress/alkohol/fest (för det mesta i alla fall).
 
Lite saker jag har gjort under tiden vi inte har hörts vid:

- Bara varit i mig själv. Och älskat att vara 20 och inte tonåring med (lika mycket) FOMO och rastlöshet i hela kroppen längre, att jag lär mig och att jag börjar förstå att det händer ju ändå där jag är. Så måste man ju leva livet.
 
- Badat minst en gång om dagen i saltvattnet.
- Tränat.
 
- Läst böcker.
 
- Försökt skriva.
 
- Sytt och grejat osv.
 
- Varit i Göteborg minst en gång i veckan för att träffa personer jag gillar, ölat, dansat, gått på bio, ätit pannkakor, spelat spel och somnat nära bla.
 
- Åkte till Oslo en fredag också, där Hedvig stod och vinkade på Centralen.
 
Vi tog båten ut till Nesodden för att gå på fest med en massa gamla Borups-kompisar. Det var MAGI och top 3 dygn den här sommaren.
 
Sov i Haralds hytta.
 
Nattbadade i Oslofjorden. (Hehe hejhej).
 
Morgonbadade i Oslofjorden.
 
- Juddan kom ut med bilen till mig en annan dag.
 
Så vi kunde promenera och fläta varandras hår igen.
 
Badat pga hon är min enda kompis som älskar att bada lika mycket som jag gör.
 
- Och så har jag hängt en del med en person jag tycker mycket om, som har det lockigaste håret jag vet, som döper spellistor efter mig och så blir dem soundtracket, som pratar Bohuslänska, som sätter sig på hjärnan och som det ska bli fint att bo i samma stad som snart.
 
Och så, fyra dagar i Stockholm och jag lever i gråzonen - full/bakfull hela tiden. Vilket gör att jag känner mig en aning obalanserad, men det kanske bara är en hemstad (och en separationsångest ifrån den) egentligen.

Augusti kommer att bli en mycket festlig månad tror jag! Puss och kram ses på stan hoppas jag!
/AliceAlice
Alice | |
#1 - - ISA:

Perfect days eller vad!? känns som du kommer hem som en helt pånyttfödd människa! :D haha eller kanske inte men.. kram <3

Upp
img{ border: 0px; }