sommarens sista festivalhelg

Varför jag inte har hört av mig? Amen jag satte mig på bussen ut till ön igen efter WOW ju, och ni vet att det inte finns internet där. Aja.
 
Jag har hur som haver mest legat i horisontellt läge under äppelträdet och läst böcker som lämnats kvar.
 
Efter ett par dagar kom den här lurviga personen gående längs grusvägen. Vi låg mest i horisontellt läge vid vattnet.
 
Och så! Var det var dags för Svartedalen!! Ett gäng hade pimpat upp Bokenäs Teaterlada till ett totalt festivalparadis för helgen. Det bjöds på en massa bra musik, dans, typ ingen jag känner, quiz, gitarrsolotävlingar, sol osvosvosvov.
 
Brian spelade den andra dagen! Sen låg vi utslagna på gräset och drack bubbel, power napade och försökte kicka i gång oss själva med hjälp av drinkar som kallades typ Babymaker. 
 
Så jävla dålig bild. Sorry för det. Det är i alla fall ett dansgolv som hägrar där inne.
 
Mannen som höll i kalaset - Calle!
 
Mest så, dansat tills benen nästan gått av, flytit runt i vattnet på någons uppblåsbara madrass för att bota huvudvärken, hälsat på ca 100 personer och presenterat mig lika många gånger, delat på sovsäckar, lyckogråtit lite, haft förfester i tälten, lekt lekar, skrattat, kramats med främlingar och slutligen sjungit för en nybliven 25åring. Ni vet - festivalgrejer. Så jävla fint var det. Alltsammans verkligen. Och ett mycket bra sätt att avsluta den här sommaren på tycker jag.
/Alice
Alice | |
Upp
img{ border: 0px; }