onsdagslista

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?

En bild på mig och Klara som Flora tog en av sommarens första kvällar och alla var pirriga i kroppen <3 

Tre saker du har gjort idag:
1. Ätit bananpannkakor
2. Druckit Mimosas och badat med en person som e väldigt gullig vid Långholmen
3. Haft minikonsert i mitt sovrum med Klaris 

Det bästa som hänt i år?
Att det blev sommar till slut

Det sämsta som har hänt i år?
Att första delen av sommaren blev ett helvete pga vissa anledningar *hemlig* *störig*

Tre senaste sms:
Ice Mamma: Halloj, hur gick det med räkningen? (pussmiley)
Klara: E på Bikbok
Alice: Vill testa mig för allt. ALLT. Kan inte vi göra det?  

En bild du tar med photobooth nu tack!

Jag och Alice har bestämt oss för att sluta försöka vara fula på bild men den här var FÖR poserande. Alltid när jag försöker vara snygg ser jag ut som en fjorre? 

Nuvarande besatthet:
musik: LAURYN HILL. Hon fick på ricko följa med i lurarna i gynstolen häromdan, never without her
tv: kollar inte på tv. Det närmaste jag kommer är svtplay, såg t.ex en dokumentär om stamning igår men besatthet skulle jag inte kalla det 
kläder: kimonos samt tröjor liknande den jag har på bilden. Mest för att det är det enda som inte ligger i kartonger.
mat: Mackor jag är made of mackor

Mest romantiska som hänt på senaste: 
Mimosas på Långholmen hehehehe nej men fyfan blir generad av romantik

Tre saker i ditt skafferi:
Pasta pesto mackor

Något du inte gillar hos andra:
Folk utan självdistans kanske? Eller jag vet inte. Olika. Vissa egenskaper kan ju vara charmigt hos någon och ocharmigt hos någon annan tänker jag men folk utan HUMOR 

En dålig sida hos dig själv:
Är grov narcissist 

En maträtt du är sugen på prick nu:
Nudelwok

Kvällsplaner?
Sitter just nu och väntar på att G och K är ute och köper middag till mig för att jag skulle få duscha??? Vilka hänger jag med egentligen. Nudelwok och vin. Man ba ok. Sen ska vi möta upp resten av gänget som inte är bacon och dricka öl på Wollmars, och sen kanske till Trädgårn och dansa till Cleo. 

/Johanna

Allmänt | |
#1 - - kluck:

hehe kunde jag inte skriva nåt coolare än bikbok.... assnygg selfie btw och du är bäst!!! <3 <3 <3 puss

Upp
img{ border: 0px; }