LMTH

Bäst i veckan hittils.
Garanterat att vara med Joppe igen. Att bli en hel person igen.

Sämst i veckan hittils.
ATT JAG TAPPADE MINA NYCKLAR (TILL TRE OLIKA LÄGENHETER) NER I HISSCHAKTET INATT. IGEN!!! Ville dö. Vill fortfarande dö. Och så är det så kefft när ens självbild totalrubbas hela tiden. Jag är en slarvig person, men vill verkligen inte vara en :(

Där har jag ont.
I äggledarna<3

Det tänker jag mycket på.
Just nu på allt som ska hinnas med innan lördag och att jag gör ca ingenting utav det? Men jag blev så himla skakad av detta med nycklarna tror jag så måste återhämta mig lite. Min stresströskel är inte lika hög som den en gång varit......... Tänker också JÄTTEMYCKET på Stockholm. Generellt mycket på Stockholm bara. Och på alla sjukdomar som jag har utan att veta om det. Alltid. Men mest på hur fan det ska gå att inte ha henne i samma stad. Vafan.

Det klär jag mig i.
Allra helst i min byxdress jag köpte för någon vecka sen. Annars bara vad som helst som inte luktar festival.

 

Till helgen ser jag fram emot.
Att flytta in i mitt nya hemmmmmmmmmmmmmm.

I lurisarna hör jag.
Du och Jag - Madi Banja/Lorentz. Kan inte sluta :////// "Vi åker motorcross in the streets ahyeah"?

Det dricker jag.
Just nu kaffe.

På fredag händer detta.
Packa ihop och städa Teflonplan. Dricka bubbel bland flyttkartonger och dansa på Trädgården en sista gång (inte för alltid obs).

Å på lördag det här.
Jag och mamma sätter oss i en bil och kör tvärs över landet. Vi bråkar och lyssnar på p1 och stannar obscent många gånger på vägkrogar för att gå på toa och köpa snus och kaffe.

Söndagen tillbringas så.
Göra fint i lägenheten :))))))))))))) Är förhoppningsvis glad, men antagligen lite ledsen och desorienterad också när jag har sagt hejdå till mamma.

Och mest av allt önskar jag detta.
Att jag får mina nycklar tillbaka! Då ska jag bli jätteeffektiv! Och springa iväg till Vitabergsparken för att dansa och krama på Fanny.

/Alice

Alice | |
Upp
img{ border: 0px; }