ett uruselt inlägg i 5 punkter

Hej kömpises. 
Det är Alkons tur att blogga (dödstyst men dödsviktig överenskommelse att vi skriver varannat inlägg). Men. Det förblir tyst. Såg henne senast i lördags eftermiddag och då verkade hon vara vid liv. Så hon återkommer nog snart. 
Så länge blir det vi, vill säga ni och jag, som hänger idag måndag. Viktigt: misströsta ej. Imorgon är det tisdag och då har nästan halva tiden gått till fredag. Det tråkiga med detta tankesätt är att det redan känns som måndag när man går från jobbet på fredagen. Liksom ligga steget före även när man verkligen inte borde. Vad hackigt detta blev. Det är nog för att jag är förkyld så jag måste hämta andan rätt ofta och då blir ju språket lite uppstucket. 
Jaha, vad har jag att berätta då. 
1. Jag önskar mig en ny klädstil. Vill va cool. Är inte cool. Är trasig. Maläten, hålig. Vill köpa ringar men mina fingrar är för små. Ett av mina förskolebarn sa i fredags "fröken du har ju BÄBISHÄNDER!!! HAHAHAHA!!!!!". Jag ba "MEN DURÅ"
2. Jag tror att den här sommaren kommer bli rätt magisk. 
Jag ska: 
"Snutta runt" för sista gången eftersom vi ska sälja huset. Det betyder att man går runt i huset i en stor luftig klänning, dricker kaffe och känner livet i sig. Tar ett dopp från båten, käkar upp allt i kylskåpet, göder tanorexian. Vägrar flytta på sig, tvingar vänskapskretsen att vallfärda till världens ände för att göra likadant. Repetera.

Sitta på Alles balle och smutta på vin innan vi går ut i le sommarnatt. 

Jobba på kollo <33333 I juli åker jag till Söderbärke för att leka auktoritär vuxen och ta hand om 60 ungar i tre veckor. Finns faktiskt inget bättre jag längtar så jag dör. 


Ligga som en sjöstjärna på varje solig fläck dvs göda tanorexian ännu mer. OBS vet att det är svinofräscht och farligt att sola så mkt som jag gör men vissa snusar HOST, jag solar 

Ligga i klump på Austre och fylla Gotlandsbehovet så att jag överlever resten av året. 
Way out west och roadtrip on the west coast med Snuttz och vårt Köpenhamnsgäng <333 
Va brun
3. Nästa fredag åker jag till Parre!!! Längtar så jag dör efter den staden och efter Akselboy. 

4. Här ser ni hur förkyld jag är. 
5. Vilket ärkemarigt dåligt inlägg det här var. Aja med kvallen i botten kan man bara sikta mot toppen. Vi får hålla tummarna för att Alice höjen nivån nästa gång. Puss och kram. 
/Johanna
Allmänt | |
#1 - - MYRRE:

tycker inlägget var ganska urnajs faktiskt, med undantag att mitt namn inte fanns med i sommarplanerna
Mvh,
BB - bortglömd bästis

#2 - - Flora:

älskar verkligen hur du skriver. så du kan skriva prick om vad som helst för jag ba NJUTER

Svar: Alltså VA!! Seriöst? Haha! Blir så löjligt glad! Kommer aldrig sluta vara glad! Puss! /J
None None

#3 - - ISA:

BÄSTA inlägget ju. Du/ ni är förjävla roliga. haha.

Upp
img{ border: 0px; }