återuppstånden från de döda

ALLTSÅ VA!!!! HUR DÅLIG FÅR MAN VARA!!!! 
Hej! Och hå! Vad gör man? Jo jag ska berätta men först ska ni få bakgrundsmusik till den följande exklusiva skärtorsdagslektyren. Här är ett 7,5 minuter långt stycke syrad elektronisk musik med kristna inslag som jag och Christine skrev och producerade på Borups för en lampshow: 

 
Nu när ni har detta i öronen kan vi fortsätta lugnt och fint. Här vettja
-Är sämst på att fota ögonblick då min kameralins är igensmockad med damm. Både fram och bakkameran! Hur i satans namn har det kommit in? Tips på urblåsningsmetoder mottages gladeligen. Det är liksom därför jag är så dålig på att höra av mig här. 
-Men tar i alla fall några photo booth-bilder ibland. 
 
Här är jag och Klara när vi missförstod varandra och jag trodde vi skulle se fejksnygga ut och hon trodde vi skulle se avslappnat snygga ut. Det är något märkligt ängsligt över hela bilden haha, man ser liksom pose-tystnaden som uppstår
 
Äter så sjukt mycket bra mat. The perks of att bo hemma verkligen. Tbt till för två månader sen kunde jag liksom dividera med mig själv typ "ska jag unna mig pesto till barken ikväll?" och komma fram till att "nä herregud sån lyx pysslar vi inte med på en vanlig tisdag" och så åt jag barken rå och ren som den var. Nu äter jag kanske femton mackor om dagen mellan måltiderna. 

Annan fördel med att bo hemma är att min bästis till bror också gör det. HAN ÄGER! Och är snyggare än jag! Men det är han värd! 

Och så har Bettan varit här och vi har gjort det vi är bäst i världen på: dricka vin horisontellt i sängen och prata om sex. 
 
-Så undrar ni antagligen exakt hur dålig min mobilkamera verkligen är. Demonstrerar med ett par bilder från häromdagen när jag, Fanny, Judith (!!!!) och Alkon (!!!!!!!!) åt lurre på Söderhallarna (oklar grej att göra). 
-Och jag och Alice säger "hejdå, ses imorgon" men ringer varandra var femte minut och möts upp för att uppdatera den senaste timmen, kramas, fatta att vi är i samma stad igen. Jag vill aldrig vara utan oss, aldrig. 
-Jag dricker så himla mycket kaffe om dagarna. Vi har fått en kaffemaskin på jobbet och det är inte lite lyxigt när man jobbar på skola kan jag säga. Har tvångstankar om att gå igenom hela himla registret av olika sorters kaffe. 
-TINDER <33333 är fullkomligt beroende :S Igen :S
Hörrni. Från och med nu ska jag fota lite med min kamera så att det blir någe vettigt här i stället för mitt nervösa babbel. PUSS och GLAD PÅSK PÅ ER! Gör massa tampongkycklingar och ät choklad!!!! Vi hörs snart! 
/Johanna
Allmänt | |
Upp
img{ border: 0px; }