tisdag

Loggade in här och upptäckte KOMMENTARER! Kände mig vattnad, bestämde mig för att återvända från de döda. Vad som händer just nu i mitt liv: 
-Tampas med ett humör som är AJ OJ JO JA om man bara får använda två bokstäver per ord. Ligger på mattan i studion i fosterställning och panikgråter inför hela klassen ena sekunden för att sen ÄLSKA att leva och ÄLSKA musik osv. Detta beror på massa olika saker som händer och inte händer i livet just nu, men de senaste veckorna har det mest handlat om det där jävla självförtroendet som liksom inte vill infinna sig. Att brinna för något är ju det smärtsammaste som finns. 
-Hånglar............ Återkommer kanske med närmare info. 
-Hänger i skolan, dricker kaffe, äter en massa mat. 
-Längtar efter jul <33333333 Tänker då inte på julafton just för den dagen är ju menad att fuckas upp, men DECEMBER <3 Och att få kommer hem och hänga med alla bästa människor JIHA!!! 
-Tatuerar oss!!! Alice får visa sin själv, här ger jag er min oläkta livskamrat (HJÄLP VAFAN HAR JAG GJORT DEN SKA SITTA DÄR FÖRALLTID? insåg jag nu?? tänk om jag vill göra ett könsbyte och inte alls kan identifiera mig med ett kvinnotecken???): 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - ellen på smällen :

men va!? jag har
1. missat att ni har blogg?
2. att du har tatuerat dig?
5/5 toasters på båda!!

Upp
img{ border: 0px; }