ett par juldagar i Stockholm

Tre nätter i Stockholm och jag har:
hängt på Diplomat där den här stjärnar jobbar
 
vi blev matade med öl
 
och när vi började ta toalettselfies var det dags att åka till hem till Gina som skaffat lägga i Gamla Stan och dricka bubbel med fina personer i fönster
 
vi ba: hur är det möjligt att vi inte är dödströtta på varandra?? världsbäst grej i alla fall 
 
varit en del Mellqvist på Rörstrandsgatan (min familjs andra vardagsrum ungefär) med min syster och läst tidningen osv
 
firat tidig julafton med min pappa
 
här är han!!
 
och igår var det julafton som ni kanske vet. här är en trött men gullig familj som äter risgrynsgröt och har bråkat lite men älskar varandra mestmestmest
 
given NK-strosning
 
bandet/familjen i Vasaparken
 
(förlåt men kolla vilka vackra syskon jag har)
 
varit på midnattsmässa i ett snöyrigt Stockholm
 
<3
på ett ungefär. idag är det juldag och jag vill bara ut och dansa, vi ses ikväll kompisar!!!
/Alice
Alice | |
Upp
img{ border: 0px; }